czwartek, 17 stycznia 2008

Odc. 2: Universal Pikczers

Hejka KrejZolEe !

Dzięki za wszystkie pochlebne opinie o moim bloGasKuu! Tak jak obiecałem, od dziś nie mam przed Wami żadnych sekretów. Pamiętacie moją promocję na Storm i Shock ? (niektórzy napewno pamiętają, bo do dzisiaj paczek nie dostali - poszły po lepszej cenie do hurtowników hihi :-)). 500 puszek poszło jak woda w klozecie ! Dla mnie - ekstra. Biorąc pod uwagę, że Shocka kupiłem po 21.59 $, a Storma po 20.23 $ był to dla mnie super byznes. Kochani, ale to nie wszystko. Już niebawem nowy kontenerek, a w nim takie perełki jak Animal Cuts (120 sztuk), Flex (120), MStak (120), Nitro (120),Pump (120), Stack (120) oraz Shock & Storm (po 300 z kazdego !!). Zadowoleni ? Ja tesh !! :D

A wiecie czemu ?

Przeczytajcie poniższą korespondecję, a będziecie znali odpowiedź hihi, ale jestem PasQoodNy ]:-}

<-------- POGADUSHKI #1 ------------>
http://tinyurl.com/39l6ok

C.D. wkrótce ! tymczasem lecę na SPA

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Wszystkie produkty, ktore sprzedawal cyberpaker kupisz w najlepszym sklepie interentowym TESTOSTERONE.PL

www.testosterone.pl